loading...

tehranservic

بازدید : 175
چهارشنبه 27 اسفند 1399 زمان : 20:09

باتوجه به مشکلات اقتصادی و گرانی وسایل خانگی ترجیح تمامی ما بر آن است که از وسایل خانگی خود به بهترین شکل استفاده و از خرابی آنها جلوگیری به عمل آوریم.کولر گازی از جمله وسایلی است که باید در حفظ و نگهدار آن ها کوشا باشیم و برای تعمیر و رفع مشکلات آن از بهترین تعمیرکاران کمک بگیریم .
تعمیرکاران متخصص تهران سرویس آماده تعمیر کولر گازی گری شما در سراسر میباشند.تعمیر و سرویس کولر گازی گری در سراسر تهران با ارزان ترین نرخ و ضمانت 180 روزه فقط ب تهرن سرویس .


شرکت گری:
GREE در سال ۱۹۹۱. تاسیس شد. در آغاز، GREE یک کارخانه کوچک با خطوط تولید تنها پنجره های تهویه مطبوع و حجم تولید سالانه کمتر از ۲۰۰۰۰ مجموعه بود. با یک سری از محصولات قابل عرضه به بازار، GREE فرصت های بازار را در دست گرفته و شروع به ساخت تصویر نام تجاری گری است کرد.
در طی سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ GREE آغاز شده به تمرکز بر روی بهبود کیفیت محصول راه اندازی شده توسط خط مشی کیفیت از “ساخت محصولات برتر، ساخت و ساز نام تجاری معروف، صرف مقیاس کسب و کار، به کیفیت برای اولین بار در سطح جهانی”، توسط اجرای “ساخت محصول برتر استراتژی “، و با استقرار و بهبود تدریجی از سیستم مدیریت کیفیت، از انتشار” ۱۲ ممنوعیت، توسط رئیس جمهور “و ترویج” فرار صفری پروژه “همه شاهد استحکام GREE در افزایش کیفیت محصول. از آن زمان، کیفیت محصول GREE را در محصولات R & D، تولید و حمل و نقل تاکید کرد. GREE سیستم های تهویه مطبوع برتر نیز فرصت خوبی برای فروش آن به ارمغان آورده اند.
چرا GREE
از آنجا که ارائه یک جهان کارآمد قابل دسترسی است، اما آسان و مقرون به صرفه در انجام این کار است. درجه محصولات تهویه مطبوع تولید شده گری برای بسیاری از مارک های مورد احترام ترین در جهان است – بیش از ۲۰ سال اعتماد برای تولید محصولات با کیفیت بالا که فشار محدودیت امکانات با استفاده تجربه در بالاترین سطح کیفی قرار اده ایم، گری نماد کیفیت.
اولین قدم برای خرید کولر گازی گری تعیین مدل کولر گازی بر اساس نیاز شماست:
برای انتخاب بهتری مدل کولر گازی برای شما مشاوران تهران سرویس در خدمت شما هستند.
برای انتخاب ظرفیت مناسب کولرگازی یا اتاق کار یا محل سکونت شما کافی است به موارد زیر دقت فرمایید :
تعداد نفراتی که در آن محل زندگی و یا کار میکنند .
تعداد دستگاههایی که هنگام کار کرد کولرگازی از خود گرما تولید میکنند .
تعداد پنجره های موجود در اتاق .
ارتفاع اتاق نیز حائز اهمیت میباشد .
مساحت اتاق از مهمترین موارد میباشد .
در زیر با حسب ابعاد اتاق شما ظرفیت مورد نظر تعیین گردیده است .
از مساحت 32 تا 37 متر مربع ، کولرگازی با ظرفیت 9000 انتخاب نمایید .
از مساحت 38 تا 41 متر مربع ، کولرگازی با ظرفیت 10000 انتخاب نمایید .
از مساحت 42 تا 50 متر مربع ، کولرگازی با ظرفیت 12000 انتخاب نمایید .
از مساحت 51 تا 64 متر مربع ، کولرگازی با ظرفیت 14000 انتخاب نمایید .
از مساحت 65 تا 91 متر مربع ، کولرگازی با ظرفیت 18000 انتخاب نمایید .
از مساحت 92 تا 117 متر مربع ، کولرگازی با ظرفیت 24000 انتخاب نمایید .
برای خرید و نصب کولر گازی خود با ما تماس بگیرید بهترین خدمات کولر گازی در سراسر تهران با تهران سرویس.تمامی هزینه ها بر اساس تعرفه اتحادیه و تمامی سرویسکاران دارای مدرک معتبر میباشند.
برای نصب کولر گازی گری خود مقالات قبلی ما را مطالعه نمایید:
-نصب کولر گازی
-مراحل نصب کولر گازی
-نکات مهم در نصب کولر گازی
مراحل و نحوه نصب کولر گازی گری:
1-نصب پونیت داخلی کولر گازی گری
2-نصب یونیت بیرونی کولر گازی گری
3-لوله کشی کولر گازی اسپلیت گری
4-برق کولر گازی اسپیلت گری
5-وکیوم و راه اندازی کولر گازی گری
فواید سرویس کولر گازی گری:
سرویس کولر گازی گری به افزایش بهره‌وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هیزنه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که کولر گازی گری باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپرسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود در چنین حالتی هزینه بیشتری باید برای تعمیر کولر گازی گری پرداخت کنید
عمر دستگاه کولر گازی خود را با مراقبت‌ در طول زمانی که کار می‌کند افزایش دهید. کولرهای گازی گری وقتی درست کار می‌کنند که به صورت مرتب سرویس و تمیز شود. اگر یک قطعه درست کار نکند، می‌تواند به کل دستگاه استرس وارد کرده و در نهایت دستگاه زودتر از موعد خراب شود. نگهداری همه قطعات در حالت عمل‌کرد خوب به معنای استرس و فشار کم‌تر رو همه خواهد بود. دستگاه در طول مدت زمان بیشتر عمل‌ کرد بهتری نسبت به دستگاهی که مرتب سرویس نمی‌شود خواهد داشت.
سرویس کولر گازی گری تعمیر آن شامل
الف – سرویس پنل داخلی کولر گازی گری
شستشوی فیلترها کولر گازی
سرویس بلوور کولر گازی
سرویس سنسور ها کولر گازی
سرویس فین ها یا کویل کولرگازی
بررسی مسیر خروجی آب (لوله درین)
ب – سرویس پنل خارجی کولر گازی گری
سرویس پنل خارجی کولر گازی یا همان کندانسور دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب میگردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع ان اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات ان شوید زیرا کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع از عملکرد صحیح دستگاه میشود و فشار زیادی به دستگاه شما تحمیل میکند
از جمله مشکلات رایج در کولر گازی گری:
کولر گازی گری روشن نمی‌شود:
برای عیب یابی کولر گازی گری زمانی که مشکل کولر گازی شما روشن نشدن است نیاز نیست سریعا به یک مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی مراجعه کنید چرا که ممکن است یک مشکل ساده باشد و خودتان بتوانید آن را براحتی برطرف کنید.
در ابتدا دو شاخه کولر گازی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به برق وصل است.
اگر مشکل از دو شاخ نبود پس می‌توانید پریزی که دو شاخ را به آن وصل می‌کنید را به وسیله فازمتر بررسی کنید.
و در آخر اگر مشکل از هیچکدام نبود سیم کشی داخلی کولر گازی را با استفاده از آمپر متر بررسی کنید و هر کدام از اتصالات آن قطع بودند آن‌ها را وصل کنید.
در صورتی که در عیب یابی کولر گازی گری GREE با هیچکدام از مشکلات گفته شده روبرو نشدید باید بدانید که مشکل از کمپرسور است و تعمیر آن یک کار تخصصی است که باید تعمیر کار آن را تعمیر کند.
1-آبریزش کولر گازی گری:
در مقالات قبلی به دلایل آبریزش کولر گازی به طور کامل پرداختیم.عدم توجه به نشتی آب می تواند موجب افزایش رشد قارچ و کپک در تمام بخش های تاثیر گذار مانند قسمت های خنک کننده و گرمایشی شود.هنگامی که این مناطق با کپک، قارچ و باکتری پوشانده می شوند، سیستم ناکارآمد می شود.نشتی ممکن است بوسیله یک کانال تراکم معیوب یا شلنگ تخلیه مسدود شود.عدم سرویس به موقع کولر گازی مشکلات بسیاری را برای شما بوجود می آورد.
2-گرم بودن باد کولر گازی گری:
زمانی که مشکل کولر گازی شما گرم بودن باد آن است باید چند قسمت مختلف آن را بررسی کنید.در ابتدا باید فیلترهای کولر گازی را بررسی کنید در صورت کثیف بودن آن‌ها را شستشو دهید و یا تعویض کنید.از دیگر علت‌های گرم بودن باد کولر گازی گری می‌تواند کم بودن گاز مبرد کولر گازی باشد، در این حالت باید گاز مبرد کولر گازی را بررسی کنید و اگر گاز آن کم بود باید شارژ گاز کولر گازی انجام شود.یکی دیگر از علت‌های گرم بودن گاز کولر گازی خرابی کمپرسور می‌باشد.
3- خاموشی ناگهانی و تعمیر کولر گازی گری GREE
زمانی که کولر گازی گری GREE به صورت ناگهانی خاموش می‌شود، برای عیب‌­یابی و کولر گازی گری GREE، تعمیرکاران مستقل یا متصصان نمایندگی گری قسمت­‌های مختلفی را بررسی می‌­کنند. یکی از مواردی که می‌تواند باعث بروز این مشکل شود، اورلود شدن کولر گازی است. مشکل دیگری که می‌تواند کولر گازی گری را به صورت ناگهانی خاموش کند، خرابی یکی از قطعات برد آن است.
برای بررسی قطعات برد کولر گازی می‌توانید از آمپرمتر استفاده، و قطعه خراب را شناسایی کنید. البته در برخی موارد برد الکتریکی گازی گری GREE به صورت کامل سوخته است و باید تعویض شود. سوختن خازن کولر گازی هم یکی دیگر از مشکلات آن است که با تعویض آن برطرف می‌شود.
4-برفک زدن کولر گازی گری
برای تعمیر کولر گازی گری GREE در این حالت نیز باید چند قسمت را بررسی کرد. یکی از علت‌های برفک زدن کولر گازی گری این است که فن دچار مشکل شده است و نمی‌تواند هوای خنک را به بیرون منتقل کند. با ماندن هوای خنک در یکجا نیز یخزدگی به وجود می‌آید. یکی دیگر از دلایل برفک زدن کولر کم بودن گاز مبرد است که با شارژ گاز برطرف می­‌شود. سوراخ شدن لوله‌ها یا مخزن گاز مبرد هم می‌تواند علت برفک باشد (با سوراخ بودن آنها سرما مدام به یک محل نفوذ کذده و باعث یخزدگی در آن نقطه می‌شود).
به صورت کلی، تعمیر کولر گازی گری GREE در این حالت شارژ کردن گاز مبرد، گرفتن نشتی لوله‌ها و یا تعمیر فن برطرف خواهد شد.
5-سر و صدای کولر گازی گری GREE
در برخی موارد متوجه سر و صدای کولر گازی می‌شوید که در این حالت باید عیب یابی کولر گازی گری را انجام داده و سپس تعمیر کولر گازی گری GREE را انجام دهید.
سروصدای کولر گازی گری می‌تواند ناشی از شکستن قطعات داخلی کولر گازی باشد که باید آن‌ها را باز کرده و بررسی کنید و هر کدام از آن‌ها مشکل داشتند آن‌ها را تعویض کنید.
یکی دیگر از مشکلات کولر گازی در این حالت می‌تواند بروز اختلال در عملکرد فن کولر گازی باشد.ممکن است یکی از قطعات کولر گازی به پره فن گیره کرده باشد و با هربار تکان خوردن فن سروصدا ایجاد کند.همچنین می‌توان گفت که شل شدن سینی پشت هوا ساز به دلایل مختلف می‌تواند سر و صدای زیادی ایجاد کند که با محکم کردن پیچ‌های آن می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.باید بدانید که در برخی موارد سروصدای کولر گازی گری ناشی از شل شدن محل قرار گیری کمپرسور در کندانسور می‌باشد که با محکم کردن پایه‌های آن این مشکل برطرف خواهد شد.
6-علت باد سرد کولر گازی اسپلیت گری GREE در زمستان
– کمبود گاز کولر گازی گری
– خرابی شیر چهار طرفه کولر گازی گری
– کولر گازی اسپلیت گری سرد خالی است
– برد کولر گازی اسپلیت گری معیوب است
– کمپرسور کولر گازی گری سوخته است
– خازن کولر گازی گری معیوب است
– فن اواپراتور کولر گازی گری معیوب است
– سنسورهای کولر گازی گری معیوب است
شارژ گاز کولر گازی گری GREE
هنگامی که کولر گازی گری باد گرم میزند یکی از موارد میتواند کمبود گاز باشد و تنها کاری که مصرف کننده کولر گازی باید انجام بدهد خاموش کردن کولر گازی و قطع برق اصلی کولر گازی و تماس متخصصات تهران سرویس است
قبل از شارژ گاز کامل کولر گازی اسپیلت گری باید دستگاه رفع نشتی شده و سپس وکیوم و شارژ گاز شود.
هزینه شارژ گاز کولر گازی اسپلیت گری به نوع گاز و مقدار شارژ گاز کولر گازی بستگی دارد.
شارژ گاز کولر گازی گری با مبردهای جدید باید بصورت مایع انجام شود تا دستگاه صدمه نبیند.
در چه مواقعی کولر گازی گری نیاز به شارژ گاز دارد
به طور کلی کولر گازی شما در ۳ حالت نیازی به شارژ گاز دارد:
کولر تازه نصب‌شده و نو است.
سیستم کاملاً فاقد گاز می‌باشد. (شارژ گاز کامل)
سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد (شارژ گاز تکمیلی)
مناطق تحت پوشش خدمات کولر گازی گری در تهران
شرکت تهران سرویس بعنوان مرکز مجاز خدمات کولر گازی در تهران، کلیه نقاط تهران را برای سرویس و خدمات تعمیر کولر گازی گری تحت پوشش دارد.پاسخگویی تیم پشتیبانی تهران سرویس 24 ساعته میباشد.

منبع:www.tehranservic.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 306
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 32
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 269
  • بازدید سال : 1979
  • بازدید کلی : 39204
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی